Monday, November 2, 2009

desa rhu


kisah kami bermula di atas bukit ni




mula2 bagi makanan kat binatang tunggangan masing2




mase ni tgh tunngu ko, diorng trlajak. sori korang semua lain kali set kelajuan

berehat d prtghan jalan


nasib baik sempat sampai sebelum bola kempis
kami selamat mendarat dgn baik



semua sibuk mengangkat barang bbQ



kami sudah bersedia tok cabaran seterusnye



semasa pembhgn kumpulan,
kumpln terdiri dari burung hantu, kucing, lembu dan kambing


main pindah selipar



modeling session, khas tok camera canon

merenung masa depan


mcm iklan yg budak tu tgh tunggu bapak dia pulng dari laut

ombak besar sgt tu yg main kat tepi je


bestnye air ni, masin sgt


tgh berlumba hidupkn api


makanan yg trhidang



makan hasil masakan ko, iza, agnes, dll



semasa main baling selipar



ambil nafas lepas main passing belon



model payug patah
,
iklan hanye d blog ini



gaya payung samson di terima ramai



semua keletihan, tapi possing bleh lg



bestnye berehat tanpa payung



inilah saat main bola beracun..



kerana satu bola mereka berkejaran


mereka bersatu


aksi lincah para peserta




kami sokong satu malaysia, dan cuti2 malaysia




semua mula berkemas tok balik


samson angkat tu je?




cepat hari nak malam






semuanye berakhir di gerai tom yam loqman kat sri putri

13 comments:

yusufx said...

eh eh... bestnyer krg...
tgk matnor n bob xigt..
n faiz cam bese sgt ketara dgn posing baek xkira dimana jua... hehe

jagung.. ayam.. hotdog... *meliur

diamond said...

mm bes bes..
tp rmi ni yg xde..kkaizi, tim tam, genome's crew..xsume dpt join kl ni..huhu

diamond said...

oo ade lg sorg xnmpk..soo yee mn?

far-east said...

ish usop..xsempat nk posing sume.
ada shot yg terlepas jgk kali ni.hehe

k.lactis said...

uishh..akhirnya ade gak lelaki yg cute dlm lab ni~_~~

sEouL said...

*best sangat banyak ayam lebih
* menu terlalu bnyk
*sarapan pun sedap sandwish sardin n kuih hijau berkelapa yg iza buat

nin said...

sunburn!!! tgn gatal!!!

Iza said...

@tim - siapakah? konfius jap..hehe ;)

@nina - sampai kuantan pkl bpa? tido dalam kelas tak? nanti dtg sini lg eh..rugi tak ajak yana sekali kan aritu..huhu. sorry yana..terlupa! ;)

yusufx said...

@nua: cane la mknn leh lbh.. ayam lbh?? menu tlalu byk? xblh jadi ni...

@tim: laki yg ako nmpk posing dlm gambo ni sorang je... n.... *swt

@nina: gl keje br..

sEouL said...

@iza; mestilah lab genetic next top model

Bobbaphatt said...

aku la apling besar kat ctu

nin said...

smp 5 am..tdo dlm class?? very impossible..presentation x abes2..!

hee..nnt jgn lupe update sape winner genetic's lab top model!!!

nur said...

mmg best sgt2. release sket ten-sion2.