Monday, March 29, 2010

Who Want To Be A Next Lab Genetic's Bowler??

Pembukaan tahun 2010 ni menyaksikan pencarian peserta2 berbakat utk jadik pelapis bowler Lab genetik..walaupun x semua yg datang tapi utk pertama kali, separuh dah tunjukkan minat dgn bowling..So, jom kite kenal2 dgn mentee Nua kali ni..




Dari kiri: wakil Segamat-Cik Baidurah, wakil Perlis-Cik Hafizah, wakil Kedah-Cik Hasma


Kat bawah ni leh la saksikan aksi2 test power diorg...




Nua kasi taklimat kat Piza, sementara tu Bai pilih bola..




"Nnti ko tengok arrow 4 1/2 tau...," Mentor bersungguh kasi arahan..
'tadi cakap 3 1/2, pastu sblum tu ckp 4..yg mana 1 ni..,' Piza ckp dlm hati..konpiusla tu..




ha aksi yg pertama..




'Ihik lawak gak Piza baling..' Hasma kutuk dalam hati..
'Ala pasni aku lak, leh baling x ni..' Bai risau sbb dh lm xmen. dl men ms sek mngah je..




aksi ke2..leh thn gak Bai..ni la calon plg berbakat setakat ni..




aksi sang juara..




'Ala kacang je tu, sok2 aku lagi hebat drp kak ziha nyer..' mm Piza konfiden abes.. ha ni la yg kite nak..


Ni kira pendedahan awal utk mentee2 sblum pertandingan sebenar xlama lagi..kite nantikan: NEXT LAB GENETIC'S BOWLER...

1 comment:

yusufx said...

gogo robot hand!