Wednesday, July 28, 2010

Mari ber 'PICNIC' ^^,

Penat dan tensen dengan keje cloning yang tak menjadi-jadi? ha, apa kata kita ber 'picnic' di hujung minggu..dapat makan di tempat yang aman dan damai dari bunyi fermenter K. lactis (no offence..hehe :P) fuh..memang best!



Ada orang tu cakap, picnic tak menjadi kalau setakat 5-6 org je..tp GRS (Geng Rumah Sewa) telah membuktikan bahawa kenyataaan tu salah sama sekali!! Tengok je la berapa banyak makanannya..semuanya homemade tau..fuhh marvellous!! GRS dengan jayanya telah menghabiskan semua makanan2 tu..







Aha..ada roti telur yang kuning keemasan, tentunya membuatkan air liur meleleh..ditambah lagi dengan laksa Kedah yang panas dan pekat kuahnya..dimakan dgn "kuning" (sape xtau "kuning" boleh tanya chef hafizah ye) Dari Kedah turun pulak ke Melaka, buah Melaka yang menjadi hidangan appetizer dan ais krim cocktail yang sejuk, bukan setakat menghilangkan kering tekak, tensen kt lab pun ilang (haha..hyperbola la pulak :P)



Here we are...GENG RUMAH SEWA aka GRS :)


SERANGGGGGG!!!!!!


Sedapnya hingga menjilat tisu..heh :P


Kt luar dah gelap, tp GRS masih xberganjak..tengok gaya ni pun dh dpt tau kan..mesti tengah bergossip ni..haha ending yang paling best.. biasa la GBB xboleh lari dari gossip kan ^^, ending yang sungguh menarik untuk picnic harini..sampai kena halau ngan pakcik yang bawak siren sbb tempat ni dh nak tutup..haha..


So, sapa kata 6 orang xboleh picnic??


Renung2kan dan selamat beramal ;)


(P/S maaf kalau ada tersilap kata, ada yang terasa ke..sori..sori..sori..gurauan semata2...dh nak puasa ni, elok kalau dimaafkan kesalahan orang lain..hehe)



4 comments:

k.lactis said...

terasa la weii..bukannya sengaja nk buat pencemaran bunyi...xnk maafkanla..

antiporter said...

hihi..sori la kak tim..gurau je..hihi

far-east said...

eh,jgn ribut2..mse berpicnic=mse bergumbira:)

k.lactis said...

hehe..raya kena bagi duit raya k ;)